آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر

آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس
14 مارس 2020
آموزش طراحی طلا و جواهر
آموزش طراحی طلا و جواهر
7 آگوست 2020

آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر

آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر

آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر

آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر

در آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر مدل انگشتری که از لحاظ دستورات و نحوه و سبک روش طراحی ترفندهای حرفه ای خاص خود را دارد بصورت کامل آموزش داده می شود . شما با آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر میتوانید هر آرم یا طرحی یا روی بدنه انگشرت خودتان قرار دهید . آموزش مقدماتی نرم افزار ماتریکس در حین انجام پروژه طراحی به شما آموزش داده میشود .

در آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر نحوه طراحی از روی تصویر و برداشتن الگو از روی نقش و نگارهایی که دراختیار دارید بصورت کامل روی طراحی آموزش داده میشود . برای مدلسازی حلقه تمام نکاتی که شما برای مدلسازی و طراحی طرح خود نیاز دارید در آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر آموزش داده می شود .

در آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر روش ها و دستوارت جدیدی از نرم افزار ماتریکس آموزش داده شده است . طرح جواهری که نشان داده شده است روش های بسیار حرفه ای از طراحی و آرم زنی روی مدل های جواهرات گفته شده است که روی این مدل آموزشی بصورت کامل ترفندهای آن در نرم افزار ماتریکس بیان شده است از روش آموزشی بیان شده در آموزش طراحی طلا و جواهر برای برجسته کردن یا قرار دادن هر نوشته یا آرمی روی طرح جواهرت خود میتوانید استفاده کنید .

قبل از آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر باید چه مهارتهایی داشته باشیم ؟

متاسفانه هنوز رشته طراحی طلا و جواهرات در ایران به شکل یک رشته کاملا مستقل دانشگاهی ارائه نشده است و متاسفانه به علت عدم وجود این رشته در دانشگاه ها در مقایسه با دیگر کشورها باعث شده قادر نباشیم که از میزان استعدادهای عظیم بالقوه ی افراد خصوصا جوانان در صنعت طراحی طلا و جواهر بهره بگیریم. به طور کلی این هنر شاخص یکی از زیر مجموعه های رشته ی طراحی صنعتی می باشد.
کلیه ی مستعدین و علاقمندان به حرفه ی طراحی طلا و جواهر باید شیوه ی آموزش و تحصیل خود را به شکلی هدایت کنند تا بتوانند در این زمینه مهارتهای ضروری و لازم را کسب کرده و بتوانند به شکل عملی طرح را به اجرا در آورند . اما قطعا و صرفا این امر امکانپذیر نیست چرا که طراحی صنعتی در دانشگاه های ایران به صورت کلی و تئوری تدریس می شود.
البته تعداد زیادی آموزشگاه و مراکز آموزشی معتبری در زمینه های مختلف صنعت طراحی طلا و جواهر مشغول به برگزاری دوره های آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر هستند که در این شرایط می تواند تکمیل کننده ی مناسبی برای تخصص و مهارت مستعد ین و علاقمندان به این رشته شده و زمینه ی ورود آنها به بازار کار و کسب در آمد را مهیا سازد .

به واسطه ی طبع هنری و علاقه ی خودتان به این هنر ، می توانید در این زمینه موفق شوید و در یادگیری این حرفه هیچگونه خللی برای شما ایجاد نمی شود.
بسیار واضح است که اگر تجربه ی قبلی در زمینه ی طلا سازی ، جواهر سازی ، سنگ شناسی و یا مخراج کاری دارید ، و یا در یکی از زمینه های تحصیلی که در بالا ذکر شد ، تحصیل کرده باشید ، بالطبع بسیار راحت تر تمامی موارد دوره ی آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر را فرا خواهید گرفت .

آیا از نرم افزار ماتریکس هم می توان برای طراحی طلاهای سنتی امروزی ایرانی استفاده کرد؟

با توجه به اینکه این نرم افزار می تواند کلیه ی طرح های ذهنی شما را به حالت واقعی در آورده و آنها را عینیت بخشد ؛ پس هیچ تفاوتی بین طراحی طلاهای امروزی دست ساز و سنتی و همچنین طلاهای بازاری و وسیع در میزان تولید وجود ندارد. از طریق نرم افزار طراحی طلا و جواهر ، بعد از گذراندن دوره ی آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر ، می توانید در زمینه ی طراحی طلا به سبک های مختلف امروزی و دیرین ، سنتی و مدرن و … بسیار حرفه ای و کارآمد عمل کرده و نظرهای بسیاری از مشتریان خاص و خوش ذوق را به خود جلب کنید .

میزان اثر استفاده از نرم افزارهای طراحی طلا جواهر در تولید محصول با کیفیت چیست؟

از آنجایی که کار طراحی طلا به روش سنتی و دستی بسیار وقت گیر و زمانبر است و همچنین ظرافت خاص کلیه ی محصولات در این زمینه به طور بسیار کامل لحاظ نمی شود ، استفاده از نرم افزارهای طراحی طلا و جواهر در تولید انبوه قطعات خاص طلای با کیفیت بسیار موثر است .

در میان تمامی نرم افزارهای حوزه طراحی و مدلسازی سه بعدی ، نرم افزار ماتریکس بهترین و محبوب ترین گزینه برای طراحی طلا و جواهر می باشد. محیط این نرم افزار ، ابزارها و پلاگین ها و نیز تمایل هنرجویان و اساتید حوزه طراحی جواهرات به استفاده از آن ، نشانگر این امر است. به همین دلیل است که تقریباً تمامی دوره های آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهر (به غیر از آموزش های دستی) نرم افزار ماتریکس را برای آموزش به هنرجویان انتخاب می کنند.

دیدگاه ها بسته شده است