آموزش جواهرسازی

ساخت جواهر اقوام
ساخت جواهر اقوام
9 دسامبر 2020
آموزش طلاسازی
آموزش طلاسازی
8 ژانویه 2021

آموزش جواهرسازی

آموزش جواهرسازی

آموزش جواهرسازی

آموزش جواهرسازی

وقتی عاشق زیبایی یک جواهر خوش ساخت و منحصر به فرد هستید، آموزش جواهر سازی ممکن است برای شما مناسب باشد و اما، فراتر از قدردانی، ساخت جواهرات به مهارت های تخصصی نیاز دارد و چگونه آموزش جواهر سازی مورد نیاز خود را دریافت کنید. البته دو رویکرد آموزش جواهر سازی ، مدرسه طراحی جواهرات، یا برنامه‌ای متمرکز بر مهارت‌هایی است که یک جواهرساز به آن نیاز دارد، مانند برنامه ساخت و تعمیر جواهرات است که یک مدرسه آموزش جواهر سازی یا برنامه طراحی جواهرات ابتدا بر دیدگاه هنری شما یا هنر طراحی جواهرات تمرکز می کند، با هدف تبدیل طرح های شما به یک محصول نهایی است و آموزش جواهر سازی بر آموزش طیف کاملی از مهارت هایی که برای تعمیر، طراحی و ساخت جواهرات نیاز دارید، یا انجام طیف وسیعی از وظایفی که یک جواهرساز در طول کار در جواهر فروشی انجام می دهد، تمرکز دارد.

البته، برنامه آموزشی این دو رویکرد قطعاً همپوشانی خواهد داشت، اما تفاوت آشکاری هم در فلسفه و هم در اهداف آموزشی آموزش جواهر سازی وجود دارد و طراحی جواهرات بر تقویت بینش هنری تمرکز دارد و به محصول نهایی از منظر مجسمه سازی فکر می کند که در مقابل، آموزش جواهر سازی با مجموعه ای از مهارت های مشترک شروع می شود و فلسفه آموزشی ما در هر برنامه شامل ایجاد یک پایه مهارتی استوار است، بنابراین پذیرش رویکرد آموزش جواهر سازی برای ما مناسب است و با تمرکز بر آموزش جواهر سازی یک پایگاه دانش گسترده‌ تر و شروع با دانش و مهارت ‌های ضروری، آموزش جواهرسازی به کارآموزان ما یک پایگاه آموزشی امن می ‌دهد که می ‌تواند آن ها را به چندین جهت سوق دهد و کار به عنوان جواهرساز، طراح یا سازنده آغاز کند.

البته ایرادی که متخصصان آموزش درباره آموزش جواهر سازی دارند این گونه است که یکی از چیزهایی که ما را در مدرسه هنر ناامید کرد، عدم تأکید بر برتری و مهارت های دستی بود و آنطور که ما به آن نگاه کردیم، قبل از اینکه یک نقاش شوید، باید یاد می گرفتید که چگونه کپی کنید و در آموزشگاه، شما یاد می گیرید که چگونه جواهرات را به روشی که صدها سال از صنعتگران ساخته اند، بسازید و از آنجایی که فناوری از طریق طراحی CAD و استفاده از میکروسکوپ های با دقت بالا به جواهرات سازی راه پیدا کرده است.

برنامه‌ ای جامع مانند آموزش جواهر سازی بیشتر نقش و کاربرد آن‌ها را پوشش می‌دهد. آموزش جواهر سازی ما ادغام فناوری نوظهور را در هنر ساخت سنتی درک می‌کنیم و میان آنچه در کسب و کار اتفاق می افتد و آنچه در مغازه ما اتفاق می افتد گفتگوی مداوم وجود دارد. آموزش جواهر سازی در فن آوری فعلی باعث می شود آنها در بازار کار ارزش بیشتری داشته باشند و آنها را قادر می سازد تا از این ابزارهای پیشرفته در طراحی های خود استفاده کنند.

دوره های آموزش جواهر سازی

در مطالعه دوره های آموزش جواهر سازی شما قادر خواهید بود دانش و مهارت های تخصصی خود را توسعه دهید و نشان دهید که از جمله تفسیر نقشه های ساخت جواهرات، علامت گذاری و اندازه گیری مواد برای جواهرات، استفاده از ابزار برای برش، سوهان و سوراخ کردن جواهرات، استفاده از ابزار برای تولید جواهرات شکل گرفته، استفاده از تجهیزات برای اتصال دائمی جواهرات یا اجزای ظروف نقره، استفاده از تکنیک هایی برای جلا دادن و تکمیل جواهرات، استفاده از ابزار برای تولید حکاکی دستی بر روی جواهرات یا محصولات نقره می باشد که شما در حین کار در محیط کار یا در کلاس آموزش جواهر سازی خواهید آموخت و ارزیابی شامل مجموعه ای از شواهد برای برآورده کردن معیارهای صلاحیت خواهد بود که شما مهارت ها و دانش اولیه آموزش جواهر سازی را دارید و در بخش طلا سازی یا مشاغل وابسته کار می کنید یا به دنبال کار هستید.

شما در آموزش جواهر سازی مهارت و دانش متوسط در ساخت جواهرات دارید و در بخش طلا سازی یا مشاغل وابسته کار می کنید یا به دنبال کار هستید و مدارک تحصیلی یک پیشرفت طبیعی برای کسانی است که مدرک سطح 2 گذرانده است که در این دوره آموزش جواهر سازی مقدماتی ساخت جواهرات با تکنیک های ساده و کاربردی آشنا می شوید و تاکید بر توسعه اعتماد به نفس و تحقق پتانسیل ساخت جواهرات با دسترسی محدود به تجهیزات و مهارت ها است و هدف این است که کارآموزان کار تمام شده ای تولید کنند و باید پیش بند به همراه داشته باشند.

اصول آموزش جواهر سازی

در آموزش جواهر سازی هر گونه اصطلاحات یا زبان فنی خاص توضیح داده خواهد شد و روش های جدید از طریق نمایش زنده به کارآموزان نشان داده می شود و شبکه و ایده ها را با دیگران همفکر به اشتراک بگذارید و به فناوری و مواد مرتبط با رشته خود دسترسی داشته باشید که برای هر گونه موادی که در آموزش جواهر سازی ممکن است نیاز داشته باشید، خرید کنید که در مورد تکالیف خود بازخورد دریافت کنید که شروع با مجموعه ای اصلی از مهارت ها، آموزش جواهر سازی به هر چیزی مربوط به جواهرات مربوط می شود، نه فقط به زیبایی طراحی یک فرد که هر کاری که مدرسان در آموزش جواهر سازی خود انجام می دهند همیشه به یک گروه اصلی از مهارت ها مربوط می شود و این یکی از چیزهای جالب در مورد آموزش جواهر سازی ، فلسفه آموزشی فراگیر است.

اگر آموزش جواهر سازی در مورد نظم و انضباط تسلط بر اصول اولیه وجود دارد که به افراد اعتماد به نفس و دانش می دهد تا در مسیر خلاقانه خود حرکت کنند و در دوره دو ساله و جامع آموزش جواهر سازی و تعمیر جواهرات، دانشجویان را برای حرفه ای شدن در این صنعت آماده می کند که این برنامه دانش آموزانی را از سراسر کشور جذب می کند که عشق به مواد، بیان هنری و کار با دستان خود برای ساختن جواهراتی فراتر از زمان دارند که ساخت جواهرات و تنظیم سنگ نیاز به مهارت های دستی استثنایی، تمرکز و درک کامل مواد دارد و در طول تحصیلات خود، به طور مداوم خود را به چالش خواهید کشید و مهارت های خود را به خوبی تنظیم خواهید کرد.

شما در آموزش جواهر سازی با استفاده از تکنیک های سنتی و تکنولوژی مدرن جواهراتی با ارزش ماندگار ایجاد و تعمیر خواهید کرد. همچنین در آموزش جواهر سازی شما روی پروژه‌ های پیچیده‌ تر کار خواهید کرد تا مهارت در استفاده از طیف کاملی از ابزارهای دستی جواهرسازی، شناسایی فلزات و سنگ‌ها، تکنیک‌های شکل‌دهی فلز، پرداخت، لحیم کاری، حکاکی، جوشکاری لیزری، ساخت مدل‌های مومی، تعمیر جواهرات، جواهرات پیشرفته ساخت و ساز، تنظیم سنگ و ساخت نقره و طلا را بیاموزید.

البته آموزش جواهر سازی برای کسانی مناسب است که می خواهند جواهرات را به عنوان سرگرمی بسازند، برای علاقه مندان پاره وقت یا ممکن است اولین قدم برای یک حرفه تمام وقت در صنعت آموزش جواهر سازی و طلا سازی باشد و دوره ها به صورت پروژه ای با تاکید بر تکمیل قطعات جواهرات برگزار می شوند و می توانند به مدت 8 یا 10 هفته ادامه داشته باشند که شامل استفاده از اره سوراخ کن، ساخت حلقه، سنگ زنی، براده کردن، سوراخ کردن، پرداخت، استفاده از مته آویز و موتور پولیش و موارد دیگر می باشد. شما همچنین تکنیک هایی مانند صاف کردن با چکش توپ و سندبلاست را خواهید آموخت. شما با مهارت های لحیم کاری آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه فلز را آنیل کنید تا آن را چکش خوار کنید تا بتوان آن را شکل داد.

مبلغ شهریه دوره آموزش جواهرسازی از مبتدی تا پیشرفته ، آموزشگاه برای رفاه هنرجویان ساخت طلا و آموزش جواهرسازی که هزینه شان کمتر گردد، آموزش جواهرسازی معمولا با فلزات نیمه قیمتی چون نقره ، مس و برنج که هر سه از فلزات ارزان قیمت نسبت به طلا هستند تدریس می نماید. آموزش جواهرسازی زیرا طلا بسیار گران قیمت است و هنرجویان هم در ابتدا تدریس قادر بجمع آوری تکه های جدا شده و یا خورده های سوهانکاری خود نمی باشند. لذا برای از بین نرفتن طلا و هزینه آموزش جواهرسازی زیاد هنرجویان ، آموزشگاه بیشتر با این سه فلز که طلا نیستند تدریس ساخت را به هنرجویان می آموزد.

البته آموزش جواهرسازی این سه فلز همچون طلا قابلیت ذوب شدن ، نورد کردن، از حدیده کشیدن (مفتول در آوردن)، اره کاری، در انتها سوهان کاری و ساب زدن و پرداخت کردن را مثل طلا دارد. وقتی تصمیم به آموزش جواهرسازی گرفتید که به این دنیای جذاب و پردرآمد قدم بگذارید، می‌توانید از دوره های جامع آموزش طلاسازی و جواهرسازی مصیبی استفاده کنید.

دیدگاه ها بسته شده است