آموزش طلاسازی

آموزش جواهرسازی
آموزش جواهرسازی
8 ژانویه 2021
دوره آموزش طلاسازی
دوره آموزش طلاسازی
21 ژانویه 2021

آموزش طلاسازی

آموزش طلاسازی

آموزش طلاسازی

آموزش طلاسازی

آموزش طلاسازی یکی از رشته‌های هنری پرطرفدار و جذاب است که اگر به دنبال یک تخصص حرفه‌ای و هنری پر درآمد در آینده می‌گردید، حتما آموزش طلاسازی را انتخاب خواهید کرد. براین اساس هر طوری که دلتان بخواهد می‌توانید طلا یا جواهرتان را بسازید و ایده‌های خلاقانه‌تان را در طلاسازی عملی کنید.

آموزش طلاسازی مصیبی با همکاری اساتید برتر دانشگاهی و اساتید با تجربه صنعت طلا و جواهرات که ارتباط مستقیم خود را با بازار کار حفظ کرده اند توانسته است رشته های آموزش طلاسازی زیر مجموعه طلا و جواهرات را بصورت کاملا فنی و تخصصی در محیطی کاملا امن ارائه نماید. از دیگر ویزگی های آموزش طلاسازی مصیبی همکاری آن با سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد که بعد از پایان هر دوره و اخذ آزمون کتبی و عملی از هنرجویان این مجموعه مدرک رسمی فنی و حرفه ای ارائه می گردد.

آموزش طلاسازی به عنوان یک طراح طلا و جواهر، بعد از ارائه ایده، طرح اولیه‌تان در نرم افزارهای مخصوص رشته آموزش طلاسازی مثل راینو و ماتریکس به صورت سه بعدی شبیه سازی می‌شود. متخصص تایید آموزش طلاسازی در این بخش نیز خودتان می‌توانید باشید به شرطی که کلاس های آموزش ماتریکس را گذرانده باشید. سپس توسط دستگاه‌های پیشرفته در قالب تولید قرار می‌گیرد.

دیدگاه ها بسته شده است