طراحی طلا و جواهربا نرم افزار راینو و ماتریکس

ریخته گری طلا قالب و شاخه موم
ریخته گری طلا قالب و شاخه موم
31 اکتبر 2018
آموزش تعمیرات طلا و جواهر
آموزش تعمیرات طلا و جواهر
31 اکتبر 2018

طراحی طلا و جواهربا نرم افزار راینو و ماتریکس

طراحی طلا و جواهر با رایانه

طراحی طلا و جواهر با رایانه

طراحی طلا و جواهر با رایانه

برنامه رایانه ای طراحی طلا و جواهر راینو ابزار بسیار قدرتمندیست که می توان به وسیله آن هر نوع طرح و ایده ای را پیاده نمود. بوسیله این برنامه با سرعت و دقت زیاد می توان هر نوع ایده ای را در محیط مجازی کامپیوتر با ابعاد بسیار کوچک و یا بزرگ و با هر میزان پیچیدگی به واقعیت تبدیل کرد. این برناهم قابلیت دریافت اطلاعات از انواع سخت افزارهای جانبی همانند اسکنرهای سه بعدی و انواع دیجیتایزرها را داشته و هم چنین می توان به صورت مستقیم اطلاعات مربوط به ابعاد و مشخصات یک نمونه واقعی را در هر اندازه ای که باشد به برنامه منتقل کرد. از طرفی بعد از انجام مراحل مدل سازی طراحی طلا و جواهر با رایانه مورد نظر در این برنامه می توان خروجی خود را به صورت سه بعدی با زاویه دید از هر جهت و در محیط دلخواه و یا حتی انیمیشن ارایه و یا با دستگاه های CNC و سایر دستگاه های پیشرفته ساخت مدل موم مانند “ان ویژن” مستقیما جهت تولید و یا قالب سازی اقدام نمود.

ماتریکس ابزارهای تخصصی بسیار مناسبی را در اختیار کاربر طلا و جواهر قرار می دهد . با کمک این پلاگین می توان طرح های فوق العاده زیبا را در محیط راینو به صورت سه بعدی ایجاد کرد. محاسبه وزن کار طراحی شده با فلزات و عیارهای مختلف و همچنین وزن سنگ به کار رفته و در نهایت قیمت تمام شده کار از دیگر خصوصیات ماتریکس می باشد.

مدرسین آموزشگاه طراحی طلا و جواهر با رایانه مصیبی از اساتید آشنا به ساخت طلا و جواهر می باشند و تکنیک های یک کار عملی طراحی طلا و جواهر با رایانه را به راحتی به علاقه مندان یادگیری این نرم افزار انتقال خواهند داد.

1 دیدگاه

  1. […] طلا و جواهر با رایانه : برنامه رایانه ای طراحی طلا و جواهر راینو ابزار بسیار قدرتمندیست که می توان به وسیله آن هر […]