آموزش جواهرسازی مقدماتی

آموزشگاه طلاسازی غرب تهران
آموزشگاه طلاسازی غرب تهران
8 فوریه 2022
آموزش جواهرسازی پیشرفته
8 فوریه 2022

آموزش جواهرسازی مقدماتی

آموزش جواهرسازی مقدماتی

آموزش جواهرسازی مقدماتی

`آموزش جواهرسازی مقدماتی

آموزش جواهرسازی مقدماتی دارای مراحل مختلفی می باشد. اگر به جواهر سازی علاقمند باشید و قصد شرکت در دوره های آن را داشته باشید در ابتدا با انواع روش های ساخت جواهر آشنا می شوید. ممکن است در ابتدا این روش ها برایتان پیچیده باشد. اما اگر از دوره های آموزش جواهرسازی مقدماتی بهره مند شوید، براحتی می توانید این روش ها را یاد بگیرید.

در دوره های آموزش جواهرسازی مقدماتی ما ابتدا با خواص محتلف نقره و طلا جهت جواهر سازی آشنا می شوید. این فلز ها دارای خاصیت های خاصی هستند. لذا با توجه به این خاصیت ها می توان آن ها را به فرم و شکل های زیبایی در آورد که بصورت جواهر بسیار چشم نواز باشند. انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی طلا باعث می شود این فلز گران قیمت به شکل های دلخواه و خاصی در بیاید.

در مرکز آموزش جواهرسازی مقدماتی شما با ابزار های مختلف و نوین طلا آشنا می شوید و بصورت مقدماتی کار با آن ها را یاد می گیرید. ما با بکار گیری ابزار های مطابق با استاندارد های روز دنیا، هنر طلاسازی و جواهر سازی را به شما می آموزیم. استفاده از ابزار های نوین در کشور ما بدرستی آموزش داده نمی شود اما شما در مرکز آموزش جواهرسازی مقدماتی می توانید با این ابزار های بطور کامل آشنا شوید.

آموزش مقدماتی طلا سازی

در ادامه ممکن است شما در ابتدا از خود فلز طلا برای طراحی جواهر استفاده نکنید. برای طراحی مدل شما باید با نخ و مهره یک سری روش ها و مدل های خاص را بیاموزید. در مرکز آموزش جواهرسازی مقدماتی ما هنرجویان عزیز زیر نظر بهترین و ماهر ترین اساتید آموزش دیده و تجربه بسیاری کسب می نمایند. همچنین در این دوره ها آموزش طراحی جواهر با نرم افزار ها بصورت کامل انجام می شود. شما عزیزان می توانید با تکنولوژی نیز طلاسازی یا جواهر سازی کنید.

در مرکز آموزش جواهرسازی مقدماتی ما شما بطور کامل با سوهان کاری، برش کاری، جوش کاری، پرچ کاری، جدا سازی، ذوب فلز، ریخته گری پایه، نوردکاری، سوراخ کاری و خمکاری آشنا می شوید. در این آموزشگاه اساتید ماهر ما تمام تکنیک های آموزش جواهرسازی مقدماتی را از پایه و با استفاده از اصول خلاقانه به هنرجویان آموزش می دهد. یکی از مزیت های مرکز آموزش جواهرسازی مقدماتی ما، امکان تهیه ابزار های جواهر سازی برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با ایده های خلاقانه ای که از مرکز ما آموزش دیده اید، نمایشگاه بزنید و از آن درآمد کسب کنید.

دیدگاه ها بسته شده است