ساخت طلا و جواهر

آموزش ریخته گری طلا
آموزش ریخته گری طلا
26 نوامبر 2020
آموزش نقره سازی
آموزش نقره سازی
2 دسامبر 2020

ساخت طلا و جواهر

ساخت طلا و جواهر

ساخت طلا و جواهر

ساخت طلا و جواهر

در آموزش ساخت طلا و جواهر پایه های قطعات ریخته گی طلا و نقره (راهگاه) را با قیچی میزی یا ماشین های برقی قطع می کند و قطعات ریختگی و محل پایه ها را با سنگ سمباده صاف و پرداخت می کنند .از این روش برای جلا دادن و براق نمودن استفاده می کنند .

امروزه در آموزش ساخت طلا و جواهر ریخته گری طلا و جواهرات توسط روش ریخته گری گریز از مر کز صورت می گیرد که بعد از عملیات قالب گیری عملیات تکمیلی و پایانی طلا و جواهرات از قبیل سوهان و صیقل و پرداخت کاری و گذاشتن سنگهای قیمتی روی انها صورت می گیردو در عملیات قالب گیری و تمیز کاری خرده های باقی مانده را با 50% طلای نومخلوط می کنند و ریخته گری مجدّد صورت می گیرد.

نقره یکی از جواهرات زیباست که نقره خالص سفید رنگ است و قابلیت چکش خواری بالایی دارد . و پلاتین نیز دارای قابلیت ریخته گری و جوشکاری است .از پلاتین در آموزش ساخت طلا و جواهر برای نصب الماس به علت سفیدی و هم رنگی و استحکام استفاده می کنند .

آموزش ساخت طلا و جواهر در آموزشگاه شهید مصیبی

آموزش ساخت طلا و جواهر در آموزشگاه شهید مصیبی زیر نظر اساتید مجرب آموزش داده می شود . در آموزش ساخت طلا و جواهر برای قالب سازی از دستگاه پرینتر 3 بعدی استفاده می شود .

در آموزشگاه شهید مصیبی آموزش ساخت طلا و جواهر کارآموزان از تجربه کافی و هنر بالا بهره مند می شوند .در آموزش ساخت طلا و جواهر آبکار ها معمولا تمامی رنگ های طلا را دارند که مهم ترین آن طلای زرد لیمویی طلای سفید طلای رزگلد هستند .

دیدگاه ها بسته شده است