دوره آموزشی ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

آموزش ساخت زیورآلات با خمیر فلزی
آموزش ساخت زیورآلات با خمیر فلزی
7 ژوئن 2022
ساخت زیور آلات با خمیرچینی
ساخت زیورآلات با خمیر چینی
7 ژوئن 2022

دوره آموزشی ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

دوره آموزشی ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

دوره آموزشی ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

دوره آموزشی ساخت طلا با خمیر طلا و نقره

در آموزش ساخت طلا با خمیر طلا و نقره به چگونگی آشنایی با عنصر طلا، ساختار آن، خواهیم پرداخت و آموزش داده می شود و دوره های آموزش ساخت طلا با خمیر طلا و نقره هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان پذیر می باشد. در دوره های حضوری آموزش ساخت طلا با خمیر طلا و نقره و چگونگی طراحی ساخت و شناخت ابزار آلات و بازاریابی آموزش داده می‌شود.  شما بعد از اتمام این دوره ها توانایی ساخت طراحی و ساخت زیورآلات با خمیر طلا و نقره را خواهید داشت.

مراحل دوره آموزشی ساخت طلا و با خمیر طلا و نقره شامل: ۱- آشنایی با صنعت زیورآلات ساخته شده از خمیرطلا و نقره ۲- آشنایی با روند ساخت مکانیکی و صنعتی این نوع زیورآلات ۳- طراحی مدل های فرفوژه با ابزارهای ابتدایی ۴- طراحی و ساخت آویز های تخت و طراحی اسم و آماده سازی طرح های ترسیم شده ۵- انواع مختلف آویز و گوشواره به روز بازار ۶- طراحی و ساخت مدل های مختلف انگشتر  ۷- آموزش استفاده از استانداردهای ساخت جهانی و آماده سازی مدل های طراحی شده جهت ساخت آن ها می باشد، از مراحلی هستند که در دوره‌های آموزشی توسط مربیان حرفه ای و مجرب به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

شما پس از اتمام دوره های آموزشی ساخت طلا و خمیر طلا و نقره می‌توانید خودتان را به عنوان یک متخصص به کارگاه ها و مراکز ساخت طلا معرفی کنید و شروع به فعالیت در این زمینه نمایید و کسب درآمد کنید و یا به عنوان کسی که سرمایه کافی برای ثبت برند خود دارد در بازار اقدام به شروع کار و فعالیت خود کنید و کسب و کار خودتان را در این حرفه راه اندازی کنید. آموزش ساخت طلا با خمیر طلا و نقره و کسب مهارت در این صنعت برای شما در بازار کار مفید خواهد بود، به دلیل وجود بازار خوب در این صنعت شما می توانید برای کسب تجربه های بیشتر و حرفه ای شدن در این صنعت در زمینه طراحی جواهرات نیز اقدام کنید و مهارت کافی را کسب کنید. در پایان دوره های آموزش ساخت طلا با خمیر طلا و نقره آزمونی به منظور اطمینان از فراگیری کارآموزان و هنرجویان برگزار می شود در شرکت و تایید صلاحیت کارآموزان در این حرفه گواهینامه مهارت بین المللی صادر خواهد شد و بعد از صدور این گواهینامه شما به راحتی می توانید در بازار کار اقدام به فعالیت و کسب درآمد کنید.

دیدگاه ها بسته شده است