طلاسازی تهران

کلاس طلاسازی
کلاس طلا سازی
9 آوریل 2021
فیروزه کوبی
فیروزه کوبی
28 می 2021

طلاسازی تهران

طلاسازی تهران

طلاسازی تهران

طلاسازی تهران

دوره ساخت جواهرات در طلاسازی تهران به شما کمک می کند در هنر طراحی جواهرات تسلط داشته باشید. با اصول اولیه شروع کنید و به سراغ تکنیک های پیشرفته تر باریک کاری و سیم کاری بروید. این کلاس طراحی طلا و جواهر در طلاسازی تهران الگوهای مختلف چیدمان ، مهره های رشته ای ، حلقه های پرش ، انتقال سیم فرانسوی ، خوشه های دانمارکی و گردنبندهای گره دار را آموزش می دهد. طراحان حرفه ای جواهرات این تکنیک های ساخت جواهرات را به نمایش می گذارند.

طلاسازی تهران تمام تجهیزات را برای تکمیل یک سری پروژه های طراحی در طول دوره طراحی طلا و جواهر در اختیار شما قرار می دهد . . این پروژه ها توسط مربی شما ارزیابی می شود. مربی طلاسازی تهران یک طراح جواهرات باتجربه است که به شما بازخورد می دهد و به شما کمک می کند مهارت های تدریس شده در دوره را تسلط داشته باشید.

آنچه در کلاس ساخت جواهرات طلاسازی تهران فرا خواهید گرفت

پس از گذراندن دوره طراحی طلا و جواهر طلاسازی تهران ، دانش آموزان قادر خواهند بود:

. در طلاسازی تهران جواهرات منحصر به فرد ایجاد می کنید . هنگام ایجاد قطعات جواهرات ، اهمیت رنگ ، تعادل ، حجم ، تأکید ، خط و بافت را توصیف کنید. توضیح کلید استراتژی های نمایش طلا و جواهر که کار او را ارتقا می بخشد و از آنها عکس می گیرد. خطوط منسجمی از جواهرات را ایجاد کنید که نشان دهنده سبک امضای شما باشد. مهارت ها و فنون اساسی تجارت را برای فروش آنلاین یا شخصی کار خود توضیح دهید. تکنیک های جدید برای جدا کردن جواهرات خود و همچنین نحوه یافتن مراکز فروش برای الهام گرفتن در طلاسازی تهران به شما آموزش داده می شود .

دیدگاه ها بسته شده است